Inceput de An

 Inainte de a incepe un An Nou aveam obiceiul de a face diverse propuneri pentru ceea ce urma sa realizez . Le scriam intr-un caiet si incercam sa fac tot posibilul ca in noul an sa reusesc sa indeplinesc ce mi-am propus pentru mine si pentru familia mea . De-a lungul anilor au fost multe dorinte care in mare masura au fost implinite . Spre exemplificare ar fi :  –  mai multa fericire si mai putine lacrimi ;  –  separare gaz metan ;  – centrala termica ;  – zugravit ;  – achizitionare de diverse obiecte necesare in gospodarie ;  –  unde si cu cine voi merge in concediu ;  –  finante : cum vin si cum le administrez pentru a putea economisii ceva ;  –  evenimente ce se vor intampla in familie ; etc ., etc..  Apoi , cand anii se incheiau ,  eu aveam gija sa descriu ce am facut bun si bine in acel an si ce nu am reusit si ce evenimente speciale am petrecut . Deci un scurt istoric al fiecarui an . In acest An nu mi-am propus si nu imi voi propune nimic spre indeplinire . Vreau  ca totul sa vina de la sine iar eu sa iau decizia pe moment . Nu vreau sa-mi mai planific viata . Oare va fi bine ? Oare va fi rau ? Am sa vad . Am nevoie de multa  liniste si de foarte multa libertate . Sa fac ce imi place si ce imi doresc dar fara a neglija pe cei dragi mie si fara a-mi neglija obligatiile de zi cu zi .  Voi cum procedati ?  Credeti ca este mai bine  sa las totul sa se intample fara a prevedea anticipat ? Nu am facut nimic , pana acum , fara a ma gandi la cei dragi , la familia mea . Am fost mereu pe locul doi . Nu pot face un pas in afara ei de teama sa nu o ranesc . Dorinte personale am multe dar  sunt sigura ca nu voi reusi niciodata sa fac ce ma taie capul .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Inceput de An

  1. BlueRiver zice:

    singurul lucru, planificat inca din septembrie, este libertatea mea. anul acesta ma voi ocupa de mine, iar singura persoana pe care n-o voi neglija va fi copilul meu… in rest, voi primi totul asa cum va veni… si ar mai fi ceva, o dorinta, sa revad Londra 🙂
    sa ai in anul asta numai motive sa zambesti!

Lasă un răspuns

