Bilantul personal

Iata ca mai sunt doua zile jumate si las in urma anul 2010 cu gandul la ce voi face in 2011 sau daca va fi mai bun decat ceea ce las in urma . Ma consider o femeie ordonata in ceea ce fac . Dovada este agenda in care imi notez zilnic bugetul , cheltuielile dar si evenimentele deosebite . In luna Ianuarie a anului 2010 am serbat cei doi anisori ai unuia dintre scumpii mei nepotei la un restaurant in oras  si ziua de nastere a norei mele acasa la ea . Frumoasa luna a fost . Nu am avut evenimente urate . Toata lumea a fost sanatoasa si apta de munca . In Februarie am primit cadouri si flori de la sotul meu de Valentine’s Day si am fost la sarbatorirea celor 77 de ani a bunului nostru prieten , marele si cunoscutul inventator Justin Capra . Martie a venit cu multe evenimente . In primul rand , incepand din aceasta luna , in fiecare duminica facem  cate o plimbare cu masina prin imprejurimi , eu si sotul meu , pentru remember si pentru a vedea ce mai este nou . de 1 Martie si de 8 Martie am primit martisoare si cadouri de la sot , copii si  nepoti , dupa cum este  traditia . Ziua de 8 Martie am petrecut-o la restaurantul Prato cu fata , nora si nepoteii mei iubiti .Tot in aceasta luna am fost in vizita la niste vechi si foarte cunoscuti prieteni  ai tineretii noastre , la Covasna , familia Casuneanu Vlad Adrian . Pacat ca el a plecat asa tanar dintre noi in lumea de dincolo , de unde nimeni nu s-a mai intors inca . Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! La sfarsitul lunii am fost la maicuta mea batrana , undeva la vreo 150 kilometrii distanta de casa mea . Am fost cu toata gasca de copii si nepoti .  A fost o zi frumoasa si memorabila . Aprilie a fost mai zgarcit in evenimente. In afara de sarbatoarea de Paste , am iesit cu mic si mare la un gratar la iarba verde pe o locatie proprie . Primul eveniment din Mai a fost ca am auzit cantand pupaza pentru prima data  in acel an . Ia , hai nu radeti . Eu stiu de la bunica mea ca , daca auzi cantand prima oara in an pupaza , vei fi vioi tot anul . Daca ai ghinionul sa auzi intai cucul cantand , este trist pentru ca vei fi lenes . Eram la o plimbare printr-un zavoi din  localitatea Valcele . In 21 Mai am fost sarbatorita cu ocazia onomasticei . Pupici , flori si cadouri de la toti ce dragi mie : sot , copii si nepoti . A urmat distractie mare la restaurant organizata in 22 Mai de parintii celui de-al doilea nepotel drag  al meu care a implinit 5 anisori . Si uite ca am ajuns la jumatea anului . A inceput cu 1 Iunie , Ziua Copilului , motiv sa merg la nepotei cu jucarii si sa ne pupacim , sa ne jucam si sa mancam ceva bun . In 6 Iunie am iesit cu sotul  la o frumoasa plimbare prin superba Poiana Brasov . In 27 Iunie am fost la  Predeal , orasul copilariei sotului meu dar si ai primilor ani din mariajul nostru .  A fost o  vreme  urata  ,  rece  si cu o ploaie marunta si neintrerupta  .  Am urcat si la cabana Trei Brazi pentru a revedea privelistea  deosebita  ce o ofera aceasta statiune montana .  A urmat ziua de 29 Iunie cand ne-am imbarcat cu mic si mare pe masini si am plecat la  mama mea  care  a implinit  79 de ani si nu am vrut sa fie singura . Masa mare , cadouri , poze peste poze si distractie cat cuprinde  pentru nepoteii care aveau ce alerga prin curte la strabunica : pisici , caini de toate marimile , curcani , cocosi , gaini si alte oratanii . Iulie a inceput cu ziua de 2 ca importanta in cronologia evenimentelor . Ne-am adunat sa serbam ziua de nastere a unicei si mult iubita mea fetita (nu radeti va rog ; chiar daca are un puiut mic , nepotelul meu strengar ,  pentru mine ea este tot fetita mea pentru ca diferenta  de ani dintre noi doua nu se va schimba niciodata ) . Luna aceasta am avut si un eveniment neplacut pentru ca frigiderul , ” foarte tanar inca „, s-a stricat si a trebuit inlocuit cu altul nou . Din 27 Iulie am inceput hamaleala si dezordinea in apartament pentru a-l zugravi ( zugravii binenteles ) ca trecusera vreo 10 ani si necesita o toaletare . Totul a durat cam pana dupa jumatea lunii August . In 15 August , de Sfanta Maria , am iesit la o plimbare cu sotul la statiunea balneara Persani . Un loc pitoresc intr-o frumoasa zi de vara . Ne-am asezat la o terasa , in adierea vantului caldut , si am servit masa de pranz . In 23 August copii au plecat in concediu la Marea Neagra  iar in  31 August au venit din Spania  nora cu nepotelul cel mare . Au fost mai bine de doua luni in concediu la surorile ei. Septembrie a inceput cu mersul picilor la gradinita dar si cu un eveniment urat . Hotii au spart depozitul de la firma si au furat diverse materiale . Asa am inceput sa facem paza de noapte la firma . Hotii nu se tem de alarma sau de camerele de supraveghere instalate . Oricum , ei au mai spart de cateva ori in anii anteriori si nu au plecat cu mana goala . In general , luna lui Septembrie a fost urata si ca anotomp si ca evenimente . In 14 trebuia sa merg la ziua de nastere a baiatului meu dar nu a vrut sa il vedem sau sa ne vada . Gata . A trecut . Il iubesc si-l voi iubi mereu pentru ca este si va fi copilul meu . Octombrie a debutat cu ziua de nastere a sotului in data de 5 . Prilej de a fi toata familia reunita . Din 31 Octombrie am inceput munca de noapte . Intre ora 01-02  pana la 0 5-06 dimineata mergeam de paza la firma . Imi place plimbarea de noapte pe drumul dus-intors  intre casa si firma . Orasul este aproape pustiu . Rar cate un om sau o masina mica . Camioanele mai circulau la acea ora  pe drumul de centura . Orasul e cufundat in liniste si scaldat in miile de lumini ce vegheaza intunericul noptii . Despre ziua mea din 03 Noiembrie am amintit intr-unul din posturile blogului meu . Mergem mai departe . In 7 Noiembrie am fost la Filipest-de-Padure la o lansare de carte a unei prietene de familie . Ceva aparte si placut . In 9 Noiembrie am avut si o Gabriela la care am mers sa o sarbatorim si pe ea cum se cuvine . Apoi a venit Mos Nicolae in 6 Decembrie si am amintit in blog la acea data . Craciunul a fost asa cum trebuie , tot in familie , cu copiii si nepotii in jurul mesei mai mult de dragul de a ne vedea si de a fi toti laolalta  decat  de a manca . Deosebit ,  in aceasta zi de 25 Decembrie , a fost impodobitul bradului , cozonacii si colindatorii ce i-am primit dupa  datina la Romani . Zapada a venit si ea in orasul nostru spre bucuria localnicilor si a turistilor ce au asteptat un an ca sa vina la munte la schi . Numai ca ea a venit din belsug acum , dupa Craciun . In speranta ca sfarsitul de an nu va aduce evenimente nedorite in viata mea , eu va impartasesc un gand curat de bucurie si implinire si incerc  sa-mi amintesc mereu numai evenimentele frumoase ale vietii ce o traiesc . Pe cele negative le las sa se rataceasca in neant . Sa auzim numai de bine si un AN NOU cum va place va doresc la fiecare in parte .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bilantul personal

  1. BlueRiver zice:

    La multi ani! Sa fi sanatoasa si fericita in noul an!

  2. Cadouri zice:

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

